středa 18. září 2013

Ohlédnutí za třídní schůzkou

Naše první třídní schůzka byla opravdu obsáhlá a dlouhá. Proto mi dovolte malé shrnutí a dodatky k některým informacím.

Nejdůležitější informace, kterou jsem žel zapomněla, je příchod rodičů do školy. Loupežníci chodí do školy už tři týdny. To je dost dlouhá doba na to, aby se mě nebáli a cestu do šatny již zvládli samostatně. Každé ráno tam na děti čekám a dle potřeby jim pomáhám. Neberte to, prosím, ve zlém. To neznamená, že Vás ve škole nechceme. Jen jsme příchodem žáků do školy za ně a také jejich věci (např. oblečení) odpovědní. Často se stává, že se s davem rodičů snaží do školy někdo "proplížit" a odcizit např. oblečení. Není možné si zapamatovat tváře všech rodičů žáků. Pokud budete mít nějaký problém, napište mi mail. Dívám se na něj každý všední den a také jednou za víkend. 

Ve čtvrtek 19. září 2013 dostanou v rámci Ovoce do škol nektarinku a hroznové víno. Pokud někdo z dětí nebude mít na ovoce chuť, vezme si jej domů.

Vyzkoušejte si, prosím, elektronický vstup do Bakalářů. Pokud budete mít nějaký problém, zkuste jiný prohlížeč (mě Explorer zlobil). Pokud i přesto nebudete úspěšní, neváhejte nás kontaktovat.

Dne 26. 11. 2013 proběhne slavnostní Pasování prvňáčků, na které Vás zveme.

Během schůzek jste podepisovali seznámení se školním řádem. Pokud máte zájem si jej podrobně znovu prostudovat, najdete ho tady.

Obaly pracovních sešitů děti často zlobí, možná by nebylo špatné je přichytit koněm. :-)

SP