3. 3. - 7. 3. 2014
V této chvíli jsem děti naučila ze čtení vše, je třeba doma číst, číst, číst... Čím více cviku, tím rychleji budou číst plynule. Teď už to záleží jen na Vaší domácí přípravě a motivaci.
ČJ
- Přechod na malá písmena - čtení z nové knihy po str. 65.
- Zdokonalování čtení.
- Převyprávění čteného textu.
- Psaní - po str.14. Diktát, opis a přepis probraných písmen a slov.
MA
- po str. 7
PRV
- Správná výživa, po str. 36
AJ
- Dle reakce některý dětí Vám musím poprosit o opětovné poslouchání písniček.
- oblečení: T-shirt, skirt, hat, shoe, sock, jumper
- Průběžně zkouším slovíčka a postupně i písničky.
- píseň: Where's my T-shirt, My favourite T-shirt
Domácí úkoly
- PO - MA 4/4, ČT 63, PS - opis vět v sešitě
ČJ
|
|
MA
|
|
PRV
|
|
AJ
|
|
Domácí úkoly
|
|
17. 2 - 21. 2. 2014
V této chvíli jsem děti naučila ze čtení vše, je třeba doma číst, číst, číst... Čím více cviku, tím rychleji budou číst plynule. Teď už to záleží jen na Vaší domácí přípravě a motivaci.
ČJ
- Přechod na malá písmena - čtení z nové knihy po str. 57.
- Zdokonalování čtení.
- Převyprávění čteného textu.
- Psaní - celá písanka do konce. Písmena p,j. Diktát probraných písmen a slov.
MA
- po str. 28
PRV
- Úraz, předcházení úrazu a jeho ošetření
- Znalost důležitých telefonní čísel
AJ
- Dle reakce některý dětí Vám musím poprosit o opětovné poslouchání písniček.
- oblečení: T-shirt, skirt, hat, shoe, sock, jumper
- Tato slovíčka budu příští středu zkoušet.
- píseň: Where's my T-shirt
Domácí úkoly
- PO - Vybíráme 55 Kč na divadlo a 2 půlhodinové jízdenky.
- MA 24/5, ČT 54
- ÚT - ČT 55, MA 25/2
- ST - ČT 56
- ČT -ČT 57, PS 22
- PÁ - Čt 58, PS 24
ČJ
|
|
MA
|
|
PRV
|
|
AJ
|
|
Domácí úkoly
|
|
3. 2 - 7. 2. 2014
ČJ
- slabiky DI, TI, NI, DĚ, TĚ, NĚ, BĚ, PĚ, VĚ, MĚ - procvičování
- Přechod na malá písmena - čtení z nové knihy po str. 53- děti ji nazvaly Čert (dle obrázku).
- Psaní - Zvýšenou pozornost věnujte i psaní. Už umíme e, i, l. Tento týden probereme u, m, s a možná i t. Procvičujte doma jednotlivé tvary a hlavně napojení písmenek.
MA
- po str. 25
PRV
- Zdraví a nemoc
AJ
- Dle reakce některý dětí Vám musím poprosit o opětovné poslouchání písniček.
- oblečení: T-shirt, skirt, hat, shoe, sock, jumper
- píseň: Where's my T-shirt
Domácí úkoly
- PO - Čert 44, PS 15
- ÚT - MA 22/4, Čert 46
ČJ
|
|
MA
|
|
PRV
|
|
AJ
|
|
Domácí úkoly
|
|
13. 1. - 17. 1. 2014
Každý den čtěte, alespoň 10 min., aby se dětem časem zautomatizoval proces od hláskování k plynulému čtení.
ČJ
- vyvození písmen Ř, Ž a slabiky DI, TI, NI - po str. 75
- Čtení slov, které obsahují tyto slabiky je náročné. Čteme je takto: K-O-NI-K.
- čtení krátkých slov a vět
- opis a diktát slov a krátkých vět
- čtení s porozuměním
MA
- po str. 16
PRV
- hodiny. režim dne
AJ
- píseň číslo 6, 7
Domácí úkoly
- Lepíme obrázky k písmenkům Ř, Ž.
ČJ
|
|
MA
|
|
PRV
|
|
AJ
|
|
Domácí úkoly
|
|
6. 1. - 10. 1. 2014
Každý den čtěte, alespoň 10 min., aby se dětem časem zautomatizoval proces od hláskování k plynulému čtení.
ČJ
- vyvození písmen CH, Š - po str. 64, skládání slov
- čtení krátkých slov a vět
- opis a diktát slov a krátkých vět
- čtení s porozuměním
- PÍSANKA - str. 7, 8, (9 dle šikovnosti dětí)
MA
- číslice 8
- rozklad čísel: např. 8 = 4 + ?
- str. 10, 11, 12
PRV
- Zvířata a počasí v zimě
- str. 24, 25
AJ
- píseň číslo 6, 7
Domácí úkoly
Po - MA - str. 10/cv. 3 - nácvik psaní čísel
PS- dopsat stránku č. 7
ST - ČT - str. 63
Do pátku nalepit obrázky k písmenku H a CH.
Podepište, prosím, dětem každý domácí úkol. :-)
ČJ
|
|
MA
|
|
PRV
|
|
AJ
|
|
Domácí úkoly
|
Po - MA - str. 10/cv. 3 - nácvik psaní čísel
PS- dopsat stránku č. 7 ST - ČT - str. 63 Do pátku nalepit obrázky k písmenku H a CH. Podepište, prosím, dětem každý domácí úkol. :-) |
16. 12. - 20. 12. 2013
Každý den čtěte, alespoň 10 min., aby se dětem časem zautomatizoval proces od hláskování k plynulému čtení.
ČJ
- vyvození písmen S - po str. 59, skládání slov
- fonetické hry, sluchová analýza a syntéza (marťánština), autodiktát (tzn. učitel - TETA, žáci - T-E-T-A = TETA a napíši slovo na tabulku, později do sešitu)
- čtení krátkých slov a vět
- čtení s porozuměním
- PÍSANKA po str. 6
MA
- číslice 8, po str. 10
- tvorba příkladů k dominovým kostkám
PRV
- Zima, Vánoce, Nový rok
- po str. 23
AJ
- píseň číslo 6, 7
Domácí úkoly
Po - Čtení str. 56/cv. 1
Út - MA procvičujeme psaní číslice 8
St - Čtení str. 59
Podepište, prosím, dětem každý domácí úkol. :-)
ČJ
|
|
MA
|
|
PRV
|
|
AJ
|
|
Domácí úkoly
|
Po - Čtení str. 56/cv. 1
Út - MA procvičujeme psaní číslice 8 St - Čtení str. 59 Podepište, prosím, dětem každý domácí úkol. :-) |
9. 12. - 13. 12. 2013
Každý den čtěte, alespoň 10 min., aby se dětem časem zautomatizoval proces od hláskování k plynulému čtení.
ČJ
- vyvození písmen D, H - po str. 54, skládání slov
- fonetické hry, sluchová analýza a syntéza (marťánština), autodiktát (tzn. učitel - TETA, žáci - T-E-T-A = TETA a napíši slovo na tabulku, později do sešitu)
- čtení krátkých slov a vět
- čtení s porozuměním
- PÍSANKA str. 2
MA
- odčítání do 7, po str. 8
- tvorba příkladů k dominovým kostkám
PRV
- Práce a zábava, str. 18
AJ
- píseň číslo 4 - What's in my bag?
- píseň číslo 5 - One, two, three
- píseň číslo 6 - The number conga
Domácí úkoly
Po - Čtení str. 50, Písanka str. 2
Út - Čtení str. 51,
MA - Do sešitu vytvořit a vypočítat příklady k přiložené dominové kostce.
Hledejte obrázky k písmenu D.
ČT - PRV naučit se na úterý básničku str. 19
PÁ - ČT str. 54/cv. 1, 2
Podepište, prosím, dětem každý domácí úkol. :-)
ČJ
|
|
MA
|
|
PRV
|
|
AJ
|
|
Domácí úkoly
| Po - Čtení str. 50, Písanka str. 2 Út - Čtení str. 51, MA - Do sešitu vytvořit a vypočítat příklady k přiložené dominové kostce. Hledejte obrázky k písmenu D. ČT - PRV naučit se na úterý básničku str. 19 PÁ - ČT str. 54/cv. 1, 2 Podepište, prosím, dětem každý domácí úkol. :-) |
2. 12. - 6. 12. 2013
Každý den čtěte, alespoň 10 min., aby se dětem časem zautomatizoval proces od hláskování k plynulému čtení.
ČJ
- poznávání písmen velké tiskací abecedy
- vyvození písmen M, D - po str. 49, modelování, skládání slov
- fonetické hry, sluchová analýza a syntéza (marťánština), autodiktát (tzn. učitel - TETA, žáci - T-E-T-A = TETA a napíši slovo na tabulku, později do sešitu)
- čtení krátkých slov a vět
- čtení s porozuměním
- PÍSANKA str. 1
MA
- odčítání do 7, po str. 6
PRV
- pravidla slušného chování
AJ
- píseň číslo 4 - What's in my bag?
- píseň číslo 5 - One, two, three
- píseň číslo 6 - The number conga
Domácí úkoly
St - Písanka str. 1
Čt - čtení str. 48
MA - str. 6/cv. 5
Lepíme obrázky k písmenku M
Podepište, prosím, dětem každý domácí úkol. :-)
ČJ
|
|
MA
|
|
PRV
|
|
AJ
|
|
Domácí úkoly
| St - Písanka str. 1 Čt - čtení str. 48 MA - str. 6/cv. 5 Lepíme obrázky k písmenku M Podepište, prosím, dětem každý domácí úkol. :-) |
25. 11. - 29. 11. 2013
Každý den čtěte, alespoň 10 min., aby se dětem časem zautomatizoval proces od hláskování k plynulému čtení.
ČJ
- poznávání písmen velké tiskací abecedy
- vyvození písmen Z - po str. 44, modelování, skládání slov
- fonetické hry, sluchová analýza a syntéza (marťánština), autodiktát (tzn. učitel - TETA, žáci - T-E-T-A = TETA a napíši slovo na tabulku, později do sešitu)
- čtení krátkých slov a vět
- čtení s porozuměním
MA
- sčítání do 7, po str. 4
PRV
- rodinná oslava, příbuzenské vztahy
- pravidla slušného chování
AJ
- píseň číslo 4 - What's in my bag?
- píseň číslo 5 - One, two, three
Domácí úkoly
Po - Lepíme obrázky k písmenku Z
Podepište, prosím, dětem každý domácí úkol. :-)
ČJ
|
|
MA
|
|
PRV
|
|
AJ
|
|
Domácí úkoly
| Po - Lepíme obrázky k písmenku Z Podepište, prosím, dětem každý domácí úkol. :-) |
18. 11. - 22. 11. 2013
Každý den čtěte, alespoň 10 min., aby se dětem časem zautomatizoval proces od hláskování k plynulému čtení.
ČJ
- poznávání písmen velké tiskací abecedy
- vyvození písmen C - po str. 39, modelování, skládání slov
- fonetické hry, sluchová analýza a syntéza (marťánština), autodiktát (tzn. učitel - TETA, žáci - T-E-T-A = TETA a napíši slovo na tabulku, později do sešitu)
- čtení krátkých slov a vět
- rozlišování tvarově podobných slov (BUK - PUK)
MA
- sčítání do 7, po str. 2
PRV
- naše rodina, příbuzenské vztahy, vztahy dětí a rodičů, prarodičů
AJ
- píseň číslo 4 - What's in my bag?
- píseň číslo 5 - One, two, three
Domácí úkoly
ÚT - MA str. 1/cv. 2
ČT - nalepit obrázky k písmenku C
Podepište, prosím, dětem každý domácí úkol. :-)
ČJ
|
|
MA
|
|
PRV
|
|
AJ
|
|
Domácí úkoly
|
ÚT - MA str. 1/cv. 2
ČT - nalepit obrázky k písmenku C Podepište, prosím, dětem každý domácí úkol. :-) |
11. 11. - 15. 11. 2013
Procvičujte marťánštinu, zaměřte se hlavně na slova z knihy, která mají 5 písmen a více. Každý den čtěte, alespoň 10 min., aby se dětem časem zautomatizoval proces od hláskování k plynulému čtení.
ČJ
- poznávání písmen velké tiskací abecedy
- vyvození písmen N - po str. 35, modelování, skládání slov
- fonetické hry, sluchová analýza a syntéza (marťánština), autodiktát (tzn. učitel - TETA, žáci - T-E-T-A = TETA a napíši slovo na tabulku, později do sešitu)
- čtení krátkých slov a vět
- rozlišování dlouhých a krátkých samohlásek
MA
- počítání do 6, číslice 1, 2, 3, 4, 5, 0, po str. 32
PRV
- naše rodina, příbuzenské vztahy, vztahy dětí a rodičů, prarodičů
AJ
- píseň číslo 4 - What's in my bag?
Domácí úkoly
PO - MA str. 30
ÚT - MA nácvik tvarů číslovek 4, 5, 6 do sešitu; nalepit obrázky k písmenku N
ČTĚTE, ČTĚTE, ČTĚTE !!! :-)
PROCVIČUJTE + A - DO 6 BEZ PRSTŮ :-)
ST - PS str. 41
ČT - Čtení str. 35/1; MA str. 31
PÁ - str. 32
Podepište, prosím, dětem každý domácí úkol. :-)
ČJ
|
|
MA
|
|
PRV
|
|
AJ
|
|
Domácí úkoly
|
PO - MA str. 30
ÚT - MA nácvik tvarů číslovek 4, 5, 6 do sešitu; nalepit obrázky k písmenku N ČTĚTE, ČTĚTE, ČTĚTE !!! :-) PROCVIČUJTE + A - DO 6 BEZ PRSTŮ :-) ST - PS str. 41 ČT - Čtení str. 35/1; MA str. 31 PÁ - str. 32 Podepište, prosím, dětem každý domácí úkol. :-) |
4. 11. - 8. 11. 2013
Ještě stále je velmi nutné procvičovat marťánštinu. Zaměřte se hlavně na slova z knihy, která mají 5 písmen. Každý den čtěte, alespoň 10 min., aby se dětem časem zautomatizoval proces od hláskování k plynulému čtení.
ČJ
- poznávání písmen velké tiskací abecedy
- vyvození písmen V, N - po str. 32, modelování, skládání slov
- fonetické hry, sluchová analýza a syntéza (marťánština), autodiktát (tzn. učitel - TETA, žáci - T-E-T-A = TETA a napíši slovo na tabulku, později do sešitu)
- čtení krátkých slov a vět
- rozlišování dlouhých a krátkých samohlásek
MA
- počítání do 6, číslice 1, 2, 3, 4, 5, 0, po str. 29
PRV
- náš dům, náš byt
AJ
- píseň číslo 4 - What's in my bag?
Domácí úkoly
PO - ČT - nalepit obrázky k písmenu V
ST - ČT - nalepit obrázky k písmenu, str. 30/2
ČJ
|
|
MA
|
|
PRV
|
|
AJ
|
|
Domácí úkoly
|
PO - ČT - nalepit obrázky k písmenu V
ST - ČT - nalepit obrázky k písmenu, str. 30/2
|
21. 10. - 25. 10. 2013
Ještě stále je velmi nutné procvičovat marťánštinu a hlavně čtení. Každý den, alespoň 10 min., aby se dětem časem zautomatizoval proces od hláskování k plynulému čtení.
ČJ
- poznávání písmen velké tiskací abecedy
- vyvození písmen Č, R - po str. 26, modelování, skládání slov
- fonetické hry, sluchová analýza a syntéza (marťánština), autodiktát (tzn. učitel - TETA, žáci - T-E-T-A = TETA a napíši slovo na tabulku, později do sešitu)
- čtení krátkých slov a vět
MA
- počítání do 5, číslice 1, 2, 3, 4, 5 po str. 25
PRV
- ovoce a zelenina
AJ
- píseň číslo 4 - What's in my bag.
Domácí úkoly
PO - ČT - číst slova a věty ze str. 20
ÚT - MA str. 24
ČJ
|
|
MA
|
|
PRV
|
|
AJ
|
|
Domácí úkoly
|
PO - ČT - číst slova a věty ze str. 20
ÚT - MA str. 24 |
14. 10. - 18. 10. 2013
ČJ
- poznávání písmen velké tiskací abecedy
- vyvození písmen B, K, Č - po str. 21, modelování, skládání slov
- fonetické hry, sluchová analýza a syntéza (marťánština), autodiktát (tzn. učitel - TETA, žáci - T-E-T-A = TETA a napíši slovo na tabulku, později do sešitu)
- čtení krátkých slov a vět
MA
- počítání do 5, číslice 1, 2, 3, 4, 5 po str. 22
PRV
- podzim
AJ
- slovíčka: mum, dad, Jack, Polly, Daisy, Otto
- písnička - My family
- Who's this? Let's see. It's (Polly). It's me. = píseň číslo 2
- What's your name? I'm (Polly).
- píseň číslo 3 - It's a house
Domácí úkoly
PO - MA - str. 20 - zelený rámeček přepsat a vypočítat do sešitu
ÚT - ČJ - str. 17/cv.2 - číst
ST - na pátek vystřihnout obrázky k písmenu K
ČJ
|
|
MA
|
|
PRV
|
|
AJ
|
|
Domácí úkoly
|
PO - MA - str. 20 - zelený rámeček přepsat a vypočítat do sešitu
ÚT - ČJ - str. 17/cv.2 - číst ST - na pátek vystřihnout obrázky k písmenu K |
7. 10. - 11. 10. 2013
ČJ
|
|
MA
|
|
PRV
|
|
AJ
|
|
Domácí úkoly
|
PO - do středy nalepit obrázky k písmenu J
ÚT - MA - str. 19, 2 sloupce označené červenou tečkou ST - ČJ str. 15 - číst cvičení číslo 1 a 2 PÁ - nalepit či nakreslit obrázky k písmenu B |
30. 9. - 4. 10. 2013
ČJ
|
|
MA
|
|
PRV
|
|
AJ
|
|
Domácí úkoly
|
PO - ČT - nalepit obrázky k písmenu U,
MA - vypočítat příklady v sešitě ST - nalepit obrázky k písmenu T
Prosím, procvičujte s dětmi každý den marťanštinu (alespoň 10 min.).
ČT - MA str. 17 PÁ - Nalepit obrázky k písmenu P. Prosím, vystřihněte dětem všechna probraná písmena (tu větší velikost), podepište je, zpevněte gumičkou a dejte do pouzdra či obálky. Postupně zde doplňujte všechna probraná písmena. Sešit s neprobranými písmeny může zůstat doma. |
23. 9. - 27. 9. 2013
ČJ
|
|
MA
|
|
PRV
|
|
AJ
|
slovíčka:
mum, dad, Jack, Polly, Daisy, Otto
|
Domácí
úkoly
|
PO - MA str. 13, napsat řádek 2
ÚT – nalepit obrázky k písmenu O, MA str.13 napsat 1 a 2 ČT - napsat do sešitu řádek s číslem 3
PÁ
- lepení obrázků k písmenu U přesunuji na pondělí, místo toho čtěte na str. 11/1
Prosím, procvičujte s dětmi každý den marťanštinu (alespoň 10 min.).
|