neděle 28. září 2014

Prázdninové deníčky

Prázdniny už jsou za horami. S podzimem přišlo ochlazení a škola. Na všechny Loupežníky jsem se moc těšila. Jaké byly ty první prázdniny? Kdo z Vás si je pořádně užil, kdo se naopak nudil a těšil se na září? Na to vše jsem byla zvědavá. Ještě celé září jsem Vám nechala čas na jejich dopsání. Tento víkend jsem je uloupila domů, uvařila si dobrou kávu a dala se do čtení. 

Hned první deníček mě pobavil a já jsem vybuchla smíchem. Jak nádherná je dětská bezprostřednost. Některé slovní obraty  jsou mistrovské. Můj smích upoutal zbytek rodiny. Všichni se chtěli kouknout. Vaše zážitky jsou však soukromé, nebojte se, nic jsem jim neprozradila. Jen Žanetka byla výjimkou. :-)

Smích vystřídala nostalgická nálada. Tolik krásy jsem nečekala. Ponořila jsem se do stránek a v duchu jsem byla všude s Vámi. Děkuji Vám za nádherné stránky, které voněly vzpomínkami, sny i dobrodružstvím. Deníčky si uchovejte jako nejcennější poklad. První prázdniny jsou jen jedny. Možná své vzpomínky časem objevíte na dně staré krabice, překvapí Vás, co všechno už jste zapomněli a jak krásně je na světě. :-)

Aby Vám nebylo líto, že jen já mám tu výsadu začíst se do Vašich vzpomínek, posílám Vám odkaz na některé z nich.