středa 21. května 2014

Konec školního roku se blíží

Konec školního roku se kvapem blíží a já marně čekám na nějaký pokrok ve čtení u dětí, které jsem na tomto webu neoznačila za čtenáře. Už na třídních schůzkách jsem rodiče upozorňovala, že kdo nebude plynule číst, nemůže dostat na vysvědčení jedničku. Jedná se jen o nejmenované čtyři děti. Včera mi jeden z nich tvrdil, že nemusí umět číst, protože dvojka na vysvědčení je také dobrá známka. :-(

Nemějte mi to za zlé, ale v druhém ročníku se předpokládá, že jakékoliv zadání si každý žák rychle a bez problémů přečte. Pokud někdo nepochopí zadání, bude mít velké problémy také s učivem. 

Moc času nám opravdu nezbývá, vlastně jen do konce května. Tak s chutí do toho. :-) 

PS: Pokud máte nějaký problém či nejasnosti, prosím, kontaktujte mě mailem či osobně.